tisdag 28 oktober 2008

Supermamman!

Idag har jag verkligen hunnit med allt och lite till... klockan är faktiskt bara 10.46 så jag hinner nog med lite till också!
Jag hann duscha innan Alma ville upp, sen har vi ätit frukost, släppt ut Saga, läst tidningen, klätt oss, tvättat, hängt tvätt och tvättar nu lite mera, tittat på Oprah, Alma sover, bloggat och nu ska jag unna mig en speltur med Luxor (ett spel jag fastnat för just nu på datorn). Anledningen till att jag tycker att det här är hur bra som helst är för att det numera inte brukar hinnas med nåt mer på morgonen är frukost och påklädning innan man ska iväg. Alma brukar vilja ha ALL uppmärksamhet!
Nu ska jag springa ner och hänga upp en tvätt till så att jag hinner tvätta en maskin till innan vi ska till öppna förskolan.
Vilket otroligt intressant inlägg... eller hur?!? =)

Inga kommentarer: