torsdag 23 oktober 2008

Rolig dag för Alma-bus (och mig förstås)

Idag har vi varit och hälsat på min gamla jobbarkompis Jennie och hennes son Oliver som är två veckor äldre än Alma. Det var länge sen vi sågs så han hade blivit sååå stor och kunde gå han också precis som Alma. Dom lekte hur bra som helst ihop så det måste bli fler gånger!
(Jag glömde kameran men Jennie lovade att skicka bilder...)

Jag kände mig lite taskig mot Alma bara... Hon somnade först i bilen påväg till Jennie och jag fick väcka henne, sen somnade hon ju självklart påväg från Jennie till Willy´s också och jag fick väcka henne. Då var hon inte glad på mamsen. Höll dessutom på att somna i shoppingvagnen... stackars gummilummis. Men nu sussar hon så gott så i sin säng. Hon vågade antagligen inte somna i bilen hem, tänkte väl att mamma kommer ändå bara väcka mig, hihi!

Nu har jag gjort klart inbjudningskorten till Almas födelsedag, de vi ska skicka till familjen. Blev så fina så! Nu är dom bara att posta (det var just det...)!

Inga kommentarer: