tisdag 21 oktober 2008

Lite bilder från öppna förskolan idag


Sångstund (Alma med rumpan upp i vädret i prickig klänning)

Alma kollar så att jag sitter kvar...


Så idag blev det öppna förskolan, Alma vägrade sova nåt innan lunch och blev bara gnälligare och gnälligare så det var bara att ge sig iväg (fast egentligen hade jag velat kura ihop mig i soffan med popcorn och en bra film). Men väl där hade hon superkul och härjade på som vanligt! Jag hade också ganska trevligt faktiskt. Man får ju sjunga en massa roliga barnvisor, med sin ljuvaste stämma!!


Sen blev det en fika på wayne´s med caffe latte och så syndade jag med en kladdkaka... Men jag gick ju både dit och hem igen så lite värd kladdkakan var jag väl, hihi! Det är med det här resonemanget man aldrig går ner i vikt va????


Nu har vi ätit kyckling i curry/vitlöksås med couscous och Alma ska göras iordning för kvällen. Själv ska jag göra mig iordning för Desperate Housewifes!!!!!!!!!!! Min absoluta favorit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De resonemanget brukar jag också köra på! Rör man på sig så kan man ju äta eller hur?=) Desperata Hemmafruar för mig med! Veckans höjdpunkt!

Anonym sa...

Känner mig verkligen som världens krångligaste men imorgon kan jag inte alls och idag, ja det beror väl på HUR sent ni tänker komma. Kring 18 är det väl matdags och sedan är det läggning (ja du vet hur livet som småbarnsföräldrar är...)Men om ni vill kika förbi en stund innan så går det jättebra! Kram!

Camilla med C sa...

Emelie:
precis min åsikt...
Kram

Camilla med C sa...

Nina:
Det blev ju bra tillsist... hihi

Kram