söndag 19 oktober 2008

Ännu en helg är slut

Shit vad tiden går fort, när man har roligt eller nåt...

Nu har den här helgen swischat förbi och jag fattar inte vart tiden tar vägen. Idag skulle jag ju hinna med så mycket men det enda jag gjorde var att jag lagade våfflor till lunch (tar typ 5 minuter) och sen tog jag Alma och Saga på en timmes prommenad och sen plockade vi ihop ute på altanen, så nu får snön komma när den vill. Efter det var det dags för mellis och sen babysim.

Alma är så himla duktig på att simma. Nu klarar hon av att flyta runt själv med hjälp bara av ett par flytkuddar på armarna. Duktiga tjejen! Vi har lämnat intresseanmälan till att gå en grupp 3:a också. Tycker det är så kul att komma iväg hela familjen. Fast idag såg jag att jag kommer att missa sista gången eftersom jag jobbar till 16.15... Lite trist faktiskt. Fast Fredrik kommer att klara det gallant själv! Vi filmade hela babysimmet idag, kul!

Blev pizza till kvällsmat... inte bra, inte bra. Men väldigt gott =) Tänkte faktiskt börja med viktväktarna igen. Fast jag kör själv hemma. Känns lite onödigt att gå dit, betala 100:- för att väga sig och lyssna på rätt trist "föreläsning" och sen kämpa själv hemma ialla fall. Det har ju funkat väldigt bra för mig förut, 17 kg har jag lyckats gått ner! Med viktväktarna alltså, med då hade jag superbra stöd av syster yster och den här gången är jag ensam tjockis kvar...
Nån som känner att den vill hänga på är det bara att säga till!!!

Inga kommentarer: