onsdag 15 oktober 2008

Hemma igen för kvällen

Vilken mumsig mat jag fick! Pasta Carbonara!!

Det är så roligt för Alma och Oskar leker bra ihop. Det är lite som om hon är roligare att vara med nu när hon kan gå... Hon blev väl större i hans ögon också =)
Det var ialla fall himlans skönt att komma hemifrån en sväng och Alma fick leka av sig lite. Lite ensamt att vara här hemma utan Fredrik, snyft...

Väl hemma tappade jag upp ett bad åt Alma-skruttan och hon lekte med badankorna medan Saga (vår Jack Russell Terrier) stod brevid och gnällde för att hon inte fick vara med och leka.
Nu sover hon sött och jag kan få lite "me, myself and I time".

Ska fixa lite med ett fotoalbum som jag håller på med till Almas 1års dag (inte långt kvar nu) och passa på att uppdatera mig på alla bloggsidor jag själv följer. Så himla kul att läsa om vad alla har för sig en vanlig vardag men lite tragiskt att jag inte istället lyfter luren och slår en pling för att höra hur dagen har varit för nån utav mina bloggande vänner...

Inga kommentarer: