onsdag 22 oktober 2008

En vanlig dag i mitt liv...

Nu har vi ätit köttfärssås med spagetti, Alma och jag har badat och nu sover snuttan och jag får lite me, myselfe and I time! Skönt!

Vi var med mommo och moffa till kupolen, Barnens hus och ica idag för att hitta 1års present och kika lite på julklappar till Alma. Svårt, man vill ju att det ska vara nåt riktig bra med inte kosta en förmögenhet. Det vi köpte blir perfekt och var faktiskt 300:- billigare på ica än på Barnens hus (sjukt va). Hon kommer att ha sååå roligt!
Vi hann också med en fika på wayne´s (lyllos mig) och kika på lite annat. Moffa köpte en klänning åt Almis och jag köpte strumpor (glammigt värre) åt mig själv. Varit en toppen bra dag!

Alma sov bra inatt, vi körde med 5 minuters grejen. Hon fick gråta på och vi var bara in och stoppade om henne var femte minut. Men nog är det bra jobbigt att höra henne gråta, det låter förtvivlat. Var in tre gånger sen sov hon. Och när hon vaknade igen nån timme senare gråtandes så räckte det med en gång. Så ikväll hoppas jag att vi är tillbaks där vi var förut, med sovande nätter och lugna sköna kvällar!

Inga kommentarer: