söndag 26 oktober 2008

Pa-pa-party!

Igår var det fest!

Tanja, jag och Malin


Jag, Malin, Tanja, Malin, Sofie, Maria och Linda.


Jag som bara skulle på förfesten och äta god thaimat och dricka lite vin... Fast det gjorde jag ju förstås också, bara det att sen bar det av till Hela huset ialla fall.

Och riktigt roligt var det!

Men det är väl så det är det spontana som oftast blir mest lyckat! Vi kom ialla fall ner till Stora Björn runt niotiden och komin efter bara en sisådär 15 minuters köande (helt ok). Sen var det mingel och ett besök till baren. Jag tog en cider.

Sen dansade vi och minglade resten av kvällen. Träffade på några vänner, dansade lite till och hade skoj. Min älskade syster yster var sååå gullig och kom och hämtade mig och Tanja kl.12 så vi fick skjuss hem. Låter kanske tidigt men det räckte alldeles tillräckligt med 3 timmar för mig på krogen, jag har ju inte varit ut på nästan tre år...

Förresten rösta gärna på Maria Georgson som är med i tidningen Hennes tävling som Hennes modell, klicka vidare på länken nedan:
http://www.tidningenhennes.se/hennes-Modell/hennes-Modell-2008/

Inte nog med att det var roligt igår, jag har mått oförskämt bra idag! Jag är så vuxen hörrni, det är helt otroligt, jag tänkte faktiskt på det igår: "äh jag köper en cola istället, det är ju en dag imorron också"

Nu ska vi göra oss i ordning för babysimningen. Och sen är det middag hemma hos Tomas, Jennie och Filip.

2 kommentarer:

Malin sa...

Så himlas kul att träffa er igår =) Du är så tjusig i nya frillan! Hoppas vi ses den 1 november en sväng (om ni orkar och hinner). Stora kramen och go natt!

Malin sa...

Hello, skrev en kommentar igår, men den syns int, gjorde nog nåt fel... Hur som helst, ville bara säga att det var så skoj att träffa er i lördags =) Ha det så bra så höres vi framöver, kommer ni nåt på lördag??
Kramen