lördag 25 oktober 2008

Igår var det full rulle...

Mums va gott det var med kinamat! Men man blir liiite för mätt när det är buffé. Som Fredrik sa: Man måste ju "backa" annars är det ju ingen mening med buffé... Och det är väl rätt men så äter man en aning för mycket istället.

Sen gick jag och Alma till kupolen där vi mötte Jennie och Filip och sen träffade vi på Hanna och Kevin. Vi strosade runt och fikade på wayne´s (ni börjar se ett mönster här va???) Men jag tog faktiskt en smoothie och delade med Alma. Visst var jag duktig nu!

Efter det gick vi hem till farmor och farfar där Fredrik väntade på oss och sen var klockan kväller och det var dags att åka hem och ladda för Idol.
Men vad f-n, Loulou åkte ju ut!
Inte okej! Då kunde väl Johan Palm eller Ebonizer Scrotch (tror han heter Lars) ha åkt istället. Såååå himla trist för jag tyckte att hon hade en underbar röst.

Sen tittade jag och Fredrik på en film där jag insåg att okej nu är jag för gammal... Det var Zohan med Adam Sandler. Skitdålig och jag såg inte ens klart. Fredrik somnade hela tiden så jag tror inte att han gillade den heller... Det var bara en massa sexskämt och löjliga kommentarer!

Ikväll ska jag på tjejfest med thaimat och vin på menyn. Sen ska vissa gå på "Hela huset gungar" men jag kommer nog att gå hem efter förfesten (det är ju ändå den som är roligast) för det är babysim imorron. Jag säger ju att jag är gammal... Jag som trodde att 30 var det nya 20!

Trevlig lördagskväll på er!

Inga kommentarer: