lördag 18 oktober 2008

Fredrik tillbaka...

...och tror du inte Alma sov som en stock hela natten nu bara för att Fredrik är hemma igen och jag bad honom ta henne inatt så att jag fick sova... Livets ironi. Fast det var ju förstås väldigt bra och skönt att hon sov så bra!

Inte lika roligt att kolla på Idol längre. Betyder det att jag börjar bli för gammal eller att det helt enkelt inte är lika bra den här säsongen?!? Ja inte är det då för att jag är gammal inte! Men lik förbannat så ska jag sitta och se fredagsfinalerna, man skulle ju kunna missa nåt roligt =)
Idag är det "Stjärnor på is" men det tyckte jag inte var särskilt bra alls tyvärr. Och så börjar ju nåt dansbands programm på SVT ikväll som ska vara som Idol typ fast med dansband. Jag gillar ju verkligen inte dansband så jag vet inte, nja blir nog att hyra film istället.

Imorgon är det babysim med Alma. Hoppas hon är lika som idag, lite snorig men full i bus för då blir det inga problem att simma. Har inget 1års kalas att gå på så det blir en lugn och skön söndag, äntligen!

Inga kommentarer: