torsdag 16 oktober 2008

Hoppas, hoppas, hoppas

Nu har Alma somnat och det förhoppningsvis för natten. Hon har varit supertrött sen fyratiden men jag har inte låtit henne sova nåt för att hon istället ska sova hela natten så håll tummarna för mig. Skulle vara skönt att vakna utvilad imorron =)

Idag har vi varit till kupolen och fikat med Jennie och Filip en sväng, alltid lika gott med caffe latte (idag blev det med chokladsmak), tog faktiskt en morotskaka också...
Inte det allra nyttigaste valet kanske men guuuud så gott! Jennie tog en smoothie så lite ångest fick jag efteråt men det gick ganska snabbt över igen.

Imorron ska jag försöka hinna städa innan Fredrik kommer hem. Skulle egentligen behöva storstäda och tvätta och byta sängkläder och rensa skafferilådorna mm. mm. Listan kan göras ganska lång. Vi får se hur mycket jag hinner, allt hänger på vilket humör Alma är på.

Spännande liv man lever eller hur, hihi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va skoj att du också skaffat blogg!! Den är lagd till mina favoriter:-) Kram och hoppas Alma mår bättre snart!!

Camilla med C sa...

Tack tack!!

Kram