onsdag 22 oktober 2008

Aha!

Var inne på kanal5.se och tog reda på lite information. Det var inte slut! Det var bara ett framtids hopp fem år framåt och därifrån ska serien nu fortsätta. Läste lite kommentarer om det också och vissa tyckte att det blev förvirrande... Jag tror det blir bra, huvudsaken är ju att det inte är slut =)
Ordningen är nu återställt!

Idag ska vi åka till Barnens hus och titta på present till Almas 1års dag med mormor. Kul! Hon behöver roliga saker att pyssla med... Annars vill hon bara pyssla med saker hon inte får pyssla med!
Nu är det promenad-time med Saga. Ska klä på oss och gå ut i det vackra höstvädret!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tog reda på det, jag blev också helt ställd.. Hallå.. så kan det ju inte sluta, men nu kan jag slappna av igen!. Kram

Camilla med C sa...

Bra va!!!
Jag trodde jag skulle få hjärtsnörp... hihi!
Kram