onsdag 29 oktober 2008

Söt Alma, 2 månader

Idag har jag och Alma träffat Nina och Alma som bara är 2 månader och sååå söt.
Men snacka om att man har glömt bort hur små dom har varit! Tack för idag Nina, det var supertrevligt att träffa er!
Vi var på Wayne´s och fikade (så klart), gissa vad jag tog?!? Caffe latte och kladdkaka så klart! Mums!

Sen har det ju kommit snö också, jag älskar ju snön! Det ligger faktiskt lite kvar här (det är alltid liiite kallare här uppe i "lappland") men det kommer nog försvinna innan kvällen.

Egentligen ska jag och Fredrik vara duktiga och städa klart här hemma ikväll men jag funderar på om vi inte skulle ta och åka till invigningen av Biltema istället. Det är ialla fall en av oss som skulle bli mycket gladare av det! Ni får gissa vem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv tjejen!! Sååå mysigt att träffas ocg prata lite!!

Camilla med C sa...

Nina: det får vi göra om snart igen!
Kram