lördag 31 januari 2009

Jaha nu har tiden runnit iväg igen...

... ska försöka bättra mig med skrivandet.

Detta har hänt:

Jag har jobbat lite men det viktigaste som hänt är nog att vi har shoppat en PS3:a (gissa om Fredrik är överlycklig) och ett nytt överkast till sovrummet (ska ta några fina bilder på resultatet).
Vi har umgåtts med fam. Lindgren som äntligen är tillbaka från sin tre veckor långa semester i Thailand (vi har inte varit avundsjuka alls...). De bjöd på god mat och superfina presenter till Alma (har tagit kort som jag kan lägga in imorron), gott vin och efterätt = ) Puss och tack!

Idag har jag tränat och varit och tittat på när Fredrik spelade fotboll på en korpen cup i Falun. Jag och Alma blev tyvärr väldig sena dit och såg bara 3/4 av sista matchen men vi var ialla fall dit och stöttade!!! Sen åkte vi och handlade lite smått och gott på ica och Fredrik fixade kinamat till kvällsmat och så har vi myst framför Körslaget.
Jippiiiii att Team Hanna vann, jag ringde till och med och röstade en gång.
Sen har vi så klart spelat PS3, har köpt fem spel så nog har vi att göra om vi inte vill plocka, städa, tvätta, laga mat, mm förstås ; )

Tidigare idag ringde min urgulliga vän Anna och frågade mig och jag ville med på whiskey-provning... Jag avskyr whiskey så det var väl inte direkt nåt för mig (och det vet hon men frågade mig ialla fall vilket var sååå sött). Tänk om jag skulle ha suttit där med en klunk whiskey i munnen, problem med att svälja medan de andra sitter "hm, den här hade en mycket rökig och fyllig smak utav tunna från 1800-talets scottland" (eller vad det nu är man säger på en whiskey-provning) medan jag sitter där och spottar och fräser och skriker efter ett glas vatten... Nja om några år har kanske även jag mognat och kan njuta av ett 12-årigt glas. Jag mognar nog ganska långsamt, ungefär som en dyr och unik whiskey, hihi!
Hoppas ialla fall att du hade en supertrevlig kväll Anna, och att du inte blev allt för lullig...

Nej nu måste jag verkligen gå och lägga mig imorron ska jag nämligen hinna med att jobba, åka på babysim och gå på 17-års kalas!

Kram kram på er, who ever you are

Inga kommentarer: