torsdag 1 januari 2009

God fortsättning!

Själv är man fortfarande i feberträsket (bara 37.5) men jag mår betydligt mycket bättre nu än tidigare idag. Ska stanna hemma från jobbet imorron och kurera mig ordentligt för jag har ju sån hosta att jag inte tror nån kund vågar vara nära mig ialla fall...

Idag har jag legat i soffan precis hela dagen precis som igår och Alma och Fredrik har varit och handlat och häslat på farmor och farfar. Jag fick sova nån timme och det var välbehövligt. Nu när jag börjar känna mig bättre på feberfronten så har jag istället problem med rösten, eller rättare sagt vilken röst??? Jag håller på att tappa den alldeles och hör knappt själv vad jag säger (har lock för båda öronen också). Ja jag vet, detta är ett äkta i-lands problem men jag är inte van med att må så här kasst så jag måste ju få gnälla av mig lite!

Nu ska vi se om Fredrik ska få åka och köpa pizza (jag har inte ätit speciellt mycket idag hellet). Tror det får bli en Sonja från Kvarnsvedes krogen, en tacoizza av bästa sort med lite sting i precis vad jag kan behöva för att få bort basiluskerna!

Kram på er och hoppas att ert nyårsfirande varit tusen gånger bättre än mitt! Vi fick ialla fall se en massa fyrverkerier och Alma sov igenom allt precis som förra året =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å är du sjuk Tjejen... Hoppas du kryar på dig snart & God Fortsättning/kramizar

Malin sa...

Krya på dig hälsningar från oss med!

Camilla med C sa...

Tusen tack och puss på er!