onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!

Tyvärr fungerade inte min dunderkur särskilt bra utan jag är mer förkyld idag än någonsin. Kan inte komma ihåg när jag hade så här hög feber (39,2) senast... många år sen ialla fall.
Så inget nyårsfirande för oss alltså... Tycker mest synd om Fredrik som får vara hemma med en orkeslös, hostig, snuvig, nysig och lättretlig fru. Men vi får väl vara glada att vi har varandra!

Fredrik och Alma åkte iväg till en pulkabacke tillsammans med fam. Johansson och fam. Lindgren och de myste ute i kylan med korvgrillning och pulkaåkning. Jag fick en lugn stund själv i soffan och hann sova lite.

Jag har inte ätit nåt på hela dagen heller och börjar faktiskt nu äntligen bli hungrig. Fredrik slängde sig i bilen och åkte till McDonalds och, hör och häpna, det var stängt. Va!!!! Kan Donken ha stängt. Så nu skulle ha få överraska mig med vad som helst, det blir väl det haket som har öppet skulle jag gissa. Vilket nyårsfirande va?!

Men som sagt vi har ialla fall varandra och vad gör egentligen en förkylning och ett missat nyårsfirande när man har en sån fin familj som min!

Puss och kram på er alla och hoppas det nya året blir det bästa!

Inga kommentarer: