onsdag 10 december 2008

Nja...

...det är då ingen idé att lägga in nån bild på mitt hår för det syns knapt. Suck, pust och stön!
Jag köpte chokladbrunt och la det i underhåret, det blev superliten skillnad och syns bara om man vet om det...trist!

Vänta...

Alma gnällde över att jag inte ville lyfta upp henne så jag var tvungen att sjunga Rockspindeln för henne och nu röjer hon bland cd-skivorna istället. Hon gör så ibland, gnäller och vill upp i knät för att sen vilja komma ner igen. Manmåste då köra med en avledningsmanöver, som tex sjunga, så blir hon glad igen och kan hitta på nåt annat att göra. Funkar nästan varenda gång =)

Imorron ska vi har klubbkväll på jobbet. Alla är välkomna och vi kommer att ha riktigt bra rabatter, så är det nåt man tänkt köpa till ju är det nu läge att inte tveka längre utan kom och shoppa loss bland tv-apparater, microvågsugnar, mp3-spelare, mm. Jag är där mellan 19-22!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har utmanat dig.. kram