tisdag 16 december 2008

Whiiiiihooooo!

Vi har blivit bjudna på bröllop!!!
Tack för inbjudan och vi kommer självklart!
Skulle inte vilja missa er härligt stora dag i livet för allt smör i småland (visst är det ett positivt uttryck...)

Det ska bli så himla roligt och jag längtar till den 30 maj och hoppas att tiden dit kommer gå blixtsnabbt.

Vårt bröllop var så himla underbart och jag är supernöjd med hur resultatet blev. God mat, våra bästa vänner och underbara släkt samlade och sen karaoke all night long! Kunde inte ha varit bättre för oss =)
Men nu ska vi äntligen få gå på nån annans bröllop och det ska bli så himla superkul!!!!

Idag ska vi till öppna förskolan hela familjen. Först ska jag till tandläkaren med Alma på information och sen är det bus-time för Almis med Kevin och gänget! Sen får ju Fredrik äntligen följa med till Waynes och dricka caffe latte och smaska på en kladdkaka eller nåt annat smarrigt. Det blir nog kul eller så blir det bara en massa mamma-snack och så känner sig Fredrik lite utanför...

1 kommentar:

Malin sa...

Hi hi =)

Din möhippefilm har jag glömt bort... Den blev klar för lääääänge sen, men det vart nåt tjall med redigeringsprogrammet har jag för mig, ska kolla det!