tisdag 2 december 2008

Trött och slö

Usch vad jag känner mig trött och slö i kroppen, undrar om det är nån förkylning på gång kanske. Men vi ska ialla fall ta oss till öppna förskolan idag tillsammans med Hanna och Kevin, ska bli roligt.

Ute snöar det! Äntligen lite vitt på backen och genast blir det mycket ljusare ute. Så grått och trist annars.

Igår var det jobb och vi fick lite glada nyheter, kan inte berätta mer just nu... Men oj vad kul det ska bli!!! Blev ni nyfikna nu???
Ganska lite folk men det gick bra ändå, väntar på julruschen som borde komma anyday now. Nu jobbar jag inte förrän i helgen (kanske fredag, har inte bestämt mig än) så jag ska kurera mig så gott jag bara kan dom här fyra dagarna. Kommer att jobba 12 timmars dagar sen så jag behöver all ork jag kan spara ihop. Den 15 december går Fredrik hem och är pappaledig tom sista januari, hans egna kvalitetstid med Alma-Bus! För mig kommer dom inte att se röken av... För jag kommer ju att vara på jobbet hela dagarna.

1 kommentar:

Malin sa...

Oj 12 timmars pass, lät ju mindre skoj, inför julruschen eller? Hoppas du inte går och blir sjuk nu. Kram