måndag 22 december 2008

Phu...

...äntligen julledig, har inte hunnit skriva nåt på nästan tre hela dagar... Förstår om det varit jobbigt för er, hihi!

Det börjar kännas att jag är ovan att jobba så här mycket och speciellt heldagar.
Men dagarna har gått fort och det har varit okej med folk i butiken men jag har saknat Alma-bus. Idag fick jag inte träffa henne alls eftersom jag började åtta (då sover fortfarande skruttan sött) och slutade åtta (då sover skruttan sött för natten).
Larmet gick samma tid igår igen, "nån" (obs! denna "nån" är inte jag ska tilläggas) hade glömt securitas igen.... Men dom hann inte komma ut ialla fall vilket hade resulterat i dyra böter.

Nu är jag ledig imorron, julafton och juldagen - skönt!

Vi ska imorron hinna med att göra följande:

  • dekorera granen
  • griljera skinkan
  • städa och pynta i övriga huset
  • Alma ska öppna sitt näst sista adventspaket
  • jag har några (!) julklappar kvar att köpa (Fredrik med tydligen)
  • umgås med familjen Johansson (det roligaste på listan förutom granen)

1 kommentar:

Anonym sa...

Och tack själv för ert supergulliga julkort!!

Kram kram och hoppas du får en bra fix- dag i morgon, baby!

PS. Du glömmer väl inte att önska dig SATC- boxen av Tomten nu?!