fredag 19 december 2008

Precis bokat biobiljetter!

Tjoho! Ikväll efter mitt jobb blir det bio-time. Vi ska se "The day the earth stood still" och jag hoppas hoppas att den ska vara bra. En kille på jobbet tyckte den var riktigt bra iaf...
Alma ska vara hos farmor och farfar under tiden och mysa, ljuvligt.

Idag ska jag ringa till försäkringskassan och försäkra mig om att pengarna verkligen kommer in på kontot när de ska utan protest... Sen ska jag ringa till Borlänge kommuns barnomsorg och höra hur det går för Alma och kön... Fredrik måste ringa till sitt fack som har krånglat i snart ett år med att dra för lite i fakcavgift så vi får extra räkningar hela tiden (inte första gången han ringer dit)... Sen ska vi åka och köpa sill (vårt bidrag till julbordet hemma hos mommo och moffa) och eventuellt en kungsgran. Och sen, ja då är det nog god tid för mig att åka till jobbet (14-20.15).

Känns som att det är lika bra för mig att sätta igång... Kram på er och ha en underbar fredag!

1 kommentar:

Malin sa...

Ha så kul på bion och allt annat du planerar göra idag. Själv jobbar jag till 15.30, sen hämta barn, sen mat och mysfredag. I helgen blir det julstäda som nr 1 på listan sen är det bara att bocka av efter hand alla måsten som ska göras inför jul.
Kramis