måndag 8 december 2008

Maraton helg!

Den här helgen har varit sååå himla rolig men aningen stessig (på ett bra sätt).

I lördags jobbade jag och sen åkte vi hela familjen på Alex och Linus dop i Amsbergs kapell. Superfint! Gott fika och trevliga människor kan aldrig bli fel. Efter det skyndade vi hem och jag gjorde mig iordning för julbordet med jobbet. Det var på Rommehedslägret i Officersmässen och oj vad fint och vilken julstämning det var. Ett riktigt lyxigt julbord med mycket att välja på och så lite vin till det. Trevligt! Blev en ganska tidig kväll eftersom jag skulle jobba söndag =)

Igår var det ju min födelsedag! Så först uppvakning på sängen och sen iväg till jobbet. Köpte en daimtårta och bjöd på! Det var mycket folk så full fart (fick ingen lucnch) hela dagen. Sen hem och göra smördegsknyten och plocka iordning allt innan släkten kom.
Jag bjöd på foccacia och bröd med inbakad ost och salami, smördegsknyten med bacon och spenat (mums) och ost och kex och vindruvor. Sen blev det kaffe/te och hemmagjord rocky road godis. Väldigt lagom, smarrigt och alla mumsade på så gott måste det ju ha varit =)
Jag fick en Nusnäs-ljusstake, ett sjal, ett par vintervantar, doftljus, en handsydd duk, en blomma, en trisslott (tyvärr utan miljonvinst) och bokstäverna H A L L som jag ska sätta på väggen i hallen!
Tack alla för de fina presenterna, älskar er!
Tack också alla er som skrivit hälsningar här och för alla sms, puss puss!

Inga kommentarer: