onsdag 17 december 2008

Åhhhh

Allt bra på TV har ju haft säsongsavslutning, nu finns det ingenting att titta på kl.20-22 när jag brukar ha min slappa-skönt-i-soffan-tid. Hm, vad ska jag nu hitta på...

Har jobbat idag och ett par av våra vänner kom in och köpte TV av mig. Tror dom kommer bli supernöjda =) Dom ska sätta den på väggen dessutom vilket kommer bli skitsnyggt! Vi har ju inte fått upp våran på väggen än fast det gått tre år nu och vi har till och med satt extra reglar i väggen när vi byggde för att den skulle hamna på väggen var det tänkt... Nu får vi väl se när det händer, när vi byter TV kanske. Nån som vill köpa en bättre beg. 42" plasma för en sisådär 10.000:- (det är nämligen det den nya kommer kosta)? Nähä, inte det... Va konstigt, värsta kapet ju!

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer ett förslag på meningen med ditt liv:

Köp rosa SATC- boxen. Alldeles, alldeles underbart, lovar att ditt liv kommer att få ett helt nytt skimmer omkring sig =)

PUSS min vän!

Camilla med C sa...

Maria:
JAg tror jag ska ta dig på orden och gå och köpa den där boxen! Jag kan ju alltid ge den till mig själv, hrm, eller jag menar jag kan ju önska mig den av tomten...
Stora kram