tisdag 2 december 2008

Åh, kladdkaka mums!

Det blev väl som det brukade idag då... Wayne´s med kladdkaka och en cola zero (kände faktiskt inte för en latte idag). Sen strosade vi runt lite tills Fredrik ringde och sa att vi hade besök av farmor och farfar och att Alma hade fått en present. En pulka! Vilken lycka, nu ska jag och Alma ut och åka pulka imorron så håll tummarna för att snön ligger kvar. Det har ju kommit ialla fall 5 centimeter snö här i "lappland" och det är otroligt mysigt.

På kupolen idag köpte jag en löpare till köksbordet i vitt, rött och svart. Blev kanon! Nu har jag fått lite mer julmys i köket =) Funderar på att dekorera lite apelsiner med kryddnejlika och röd/vita band också. Både luktar gott och är fint. Syster yster hade gjort så på adventsmyset och jag snor idén rakt av (det är väl det systrar är till för), hihi! Det var så mycket jag ville köpa inne på Indiska, hade kommit mycket nytt inför julen. Men jag ska spara mina slantar jag, måste ju köpa lite julklappar också...

Jag hade faktiskt fått mina pengar ifrån försäkringskassan idag, det trodde jag aldrig. Men det var ju toppen att de hade rätt för en gångs skull =)

Inga kommentarer: