fredag 12 december 2008

Jag är utmanad...

Jag har visst blivit utmanad av "Små underverk" och jag ska så inte vara sämre utan antar utmaningen och skickar den vidare så klart!

8 favoritprogram
1. Desperate housewives (vilken chock va...)
2. Idol (final idag, heja Kevin!)
3. CSI (så himla bra kriminalserie)
4. Medium (Allison är kanon)
5. Det okända (när jag kommer ihåg vilken tid och dag det går)
6. Design Simon & Tomas (bara för att dom är helt urflippade)
7. Äntligen hemma (har jag följt genom alla åren mer eller mindre)
8. Grays anatomy (har börjat följt den nu mer seriöst)

8 saker jag gjorde igår
1. Gick upp 06.30 (har inte hänt på över ett år... gäsp)
2. Duschade, åt frukost och åkte till jobbet när mommo och moffa kom
3. Hade möte på jobbet och kom hem igen 11.30
4. Lagade ungspannkaka och Jennie o Filip kom och busade
5. Åkte till jobbet med pumptermosarna...
6. Åt korv med bröd med Alma och såg på när Fredrik gjorde sig iordning för sitt julbord med jobbet.
7. Åkte till jobbet 18.15 på VIP-kväll när farmor och farfar kom, sålde lite prylar och kom hem igen 22.30
8. Gick och la mig när Fredrik kom hem trött som attan med somnade som en stock 23.00

8 saker jag ser fram emot
1. Få en normal lön igen... Hatar att känna mig fattig! Ytligt, jag vet!!
2. Julafton
3. Besked om dagisplats åt Alma så jag slipper fortsätta oroa mig
4. En utlandssemester (inte allt för långt borta hoppas jag)
5. Trissmiljonvinsten (anyday now)
6. Få börja träna på Friskis&Svettis igen (ska köpa säsongskort i januari och starta på allvar)
7. Umgås med min härliga familj och mina underbara vänner
8. Bli pensionär tillsammans med Fredrik och resa jorden runt kanske =)

8 favoritrestauranger
Hm... finns det så många i den här stan...
1. Brooken Dreams
2. Coco Thai (om det är den vid Alma´s Café, blandar alltid ihop dem)
3. China Garden
4. Tzatziki (har ni inte provat deras grillade kycklingspett så är det nog dags nu)
5. Kvarnsvedskrogen
6. McDonalds
7. Mitt eget kök när jag har en bra laga-mat-dag =)
8. Waynes (den räknas nästan tycker jag...)

8 saker på min önskelista
1. Att vi får vara friska och känna kärlek varje dag för resten av livet!
Det får vara min önskelista! Det finns inget annat man egentligen behöver (förutomlite mer pengar på kontot, hihi)

4 personer jag utmanar
Malin i byn
Maria

Emelie
Nina

Inga kommentarer: