tisdag 13 januari 2009

Idag är det öppna förskolan som gäller

Idag öppnar öppna förskolan igen så då ska vi passa på att gå dit när jag ändå är ledig. Angelica och tvillingarna följer också med och så Hanna och Kevin så klart =) Det ska bli kul för nu var det en månad sen vi var där sist. Sen blir det Wayne´s så klart!!! Jiippii!
Caffe latte here I come!
Fredrik ska stanna hemma och tvätta... Bra jobbfördelning, eller hur?! Han ska iväg ikväll och spela biljard med Jojje så då kan han väl göra lite nytta här hemma när han inte ska följa med oss. Sen from imorron ska jag jobba järnet. Onsdag - lördag, ledig söndag och sen måndag - fredag med kurs i Bromma på torsdagen. Alma och Fredrik funderar på att följa med till Bromma och passa på att hälsa på faster Katarina när jag är på kurs (om du läser det här Katarina så vet du att vi kanske kommer och våldgästar nästa vecka....).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig testar att skicka en kommentar från pappasdator, mycket snack att det inte går att skicka kommentarer utan att vara inloggad. Så nu testar jag (fredrik), har du inte skrivit något på 3dagar? Det är ju sämre än mig =)