tisdag 27 januari 2009

Oj vad tiden går undan

Redan dags att jobba igen, har ju ändå varit ledig i fyra dagar...

I lördags var det alltså fest för Johan som fyllde 50år!!! Hipp hipp hurra! Det var superkul med god mat, gott vin och ännu bättre sällskap. De bjöd på paella med aioli och en massa annat smarrigt och till efterrätt blev det hemmagjord glasstårta med jordgubbar. Verkligen hur gått som helst!
Johan blev glad för presenten också, han fick 150 dollar att spendera på upplevelser i New York som de ska åka till i september. Gissa om jag vill med, nu är det 11 år sen jag var där... snyft. Vi får väl se om Fredrik hinner bli pokermiljonär för då jäklar ska vi med!
Alma höll sig vaken ända till 22.30 innan hon tillslut däckade av ren utmattning brevid mig i soffan och sen åkte vi hem en timme senare.

I söndags var det skottning på agendan. Det hade snöat nästan 10 centimeter och behövdes verkligen skottas. Sen hann vi mysa lite inne innan det var dags för simningen igen. Som vanligt gick det superbra och Alma njöt för fulla muggar. Hon simmar runt alldeles själv med bara ett par flytringar på armarna.

Igår åkte jag och Alma hem till Zandra och Denice och lekte. Det var ett tag sen de träffades, Alma och Denice, så det var väl lite osäkert i början men sen lekte de och hade roligt i hennes rum.
Jag tränade igår också. Det var ett aerobics 1 pass och kändes dom en lagom början. Åh gissa om det var roligt! Jag ska gå på fredag igen fast då på ett medel pass.
Och ja, jag har träningsvärk...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tränade du på friskis? Isf var jag på det passet förra veckan:-) Har också kommit igång nu, kanske kan gå tillsammans nån gång? Ska försöka komma iväg på aerobic 2 på torsdag kväll... kram!

Camilla med C sa...

Jajemensan, nu ska det tränas...
Kul om vi kom iväg samtidigt nån gång!
Kram