fredag 2 januari 2009

Jaha ja...

... då var det Fredriks tur att bli sjuk.
Han började småhosta igår kväll redan men idag har han feber. Jag har mått mycket bättre i kroppen idag men har fruktansvärd hosta som gör jätteont och typ ingen röst. Blir hemma imorron med.
Alma har flytt den här hemska smittohärden hem till mommo och moffa som kom och rädda henne redan vid 11 snåret. Vi får väl se när hon kan tänkas komma hem igen =)
Men hon har det garanterat mycket bättre där eftersom vi inte orkar leka med henne och bara sitter och säger nej hela tiden, stackars Alma-bus!
Jag tog mina sista krafter och åkte till apoteket och videobutiken. Inget roligt projekt eftersom det var folk precis överallt och svårt att hitta nån parkering. Men jag var tvungen för alla våra "droger" höll på att ta slut (våra livlinor). Sen hyrde jag "barnhemmet", "what happens in vegas" och "the love guru" så att vi har nåt att göra. Föll tillbaks ner i soffan helt utmattad efter mitt "mission" och nu har vi precis sett klart på Barnhemmet som var en rysare med ett vad jag tyckte väldigt tragist slut. Den var dessutom på spanska, men ganska bra ändå.

Håll tummarna för att Alma slipper bli sjuk som vi... ingen trevlig influensa att ha att göra med!

Inga kommentarer: