måndag 19 januari 2009

Oj då...

Snacka om att tiden går undan när man har roligt... eller nåt...
Jag har jobbat och varit alldeles för trött för att ens orka sätta mig vid datorn och skriva. Men nu är det skärpning! Jag lovar!!

Detta har hänt:
Tisdag 13 januari blev alltså en öppnaförskolandag med waynes så klart. Jag tog en Angels cake vilket var ett misstag att avvika från det ordinarie. Den var alldeles för söt och inte alls lika god som kladdkakan. Vilken tabbe! Mommo och moffa kom förbi och sa hej när jag och Hanna satt där eftersom jag hade skrivit det här på bloggen (det är väl bra att ni har sån koll på mig). Alma fick gå runt (säkert fyra varv) med moffa så hon var nöjd och glad =)

Onsdag 14 januari blev en lunch-på-china-garden-dag med jobb efteråt. Swisch så var den dagen över...

Torsdag 15 januari, jobb jobb jobb med ny kampanj och sen kom Per och böt ut TV`n don köpte av mig förra månaden (ingen bra bild på boxer...). gissa om jag är avundsjuk på TV´n dom köpte... den bästa vi har på väggen!!! Bara att säga Grattis till familjen Johansson och att vi kommer och tittar på Blu-ray film nån dag =)

Fredag 16 januari, jobb jobb jobb och en dunderhuvudvärk som gjorde att jag knappt kunde prata med kunderna... slutade 18 och åkte hem och tog en tablett och la mig en stund sen var jag fit for fight igen! Vi köpte pizza och tittade på Let´s Dance. Rätt person fick lämna, ialla fall enligt oss!

Lördag 17 januari, jobb till 16.15 och en riktigt bra säljardag. Skitkul att jobba!!! Hem och hälsade på mommo och moffa som hade varit ända till Stockholmo för att köpa en tv-bänk. Sen var jättefin! Sen hem och titta på Körslaget... vilken skräll att Robert Wells åkte ut! Jag var bombsäker på att Magnus skulle åka, men eftersom jag inte ringde och röstade själv så får jag väl skylla mig själv... eller?!?

Söndag 18 januari, sovmorron och morronmys. Ledig! Vi åkte till kupolen med farmor och shoppade lite, fikade på waynes (den här gången en caffe latte och kladdkaka) och sen lunch på donken. Strövade runt i tre och en halv timme och det var tiktigt skönt att inte ha nån tid att passa för en gångs skull. Sen hem med Alma så hon fick sova en timme innan babysimmet. Det fick som vanligt hur bra som helst och hon hade sååå roligt. Efter det var det hem och mysa lite innan hon skulle sova och jag tittade på filmen "Death defying acts" med Zeta-Jones och Wahlberg. Den var okej men inget mer. Inte som the illusionist direkt som jag verkligen gillade.

Och idag måndag är det jobb som vanligt och på onsdag är det kurs i Bromma (Katarina, om du läser det här så kan det vara så att jag felaktigt skrev torsdag förut, det ska alltså vara onsdag den 21 januari som vi kommer och hälsar på).

Kram på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får du i dig någon näring? Tänker på din huvudvärk och den kost du äter (McDonalds, kladdkakor,pizza osv), det har ju en himla stor betydelse för ens fysiska hälsa vad man äter! Bara en tanke... Kram och tack för en bra blogg

Camilla med C sa...

Haha!
Ja, fast det blir inte sån mat varje dag. Men tack för din omtanke!
Ps. det var spänningshuvudvärk...