fredag 23 januari 2009

Skönt att vara ledig.

kändes en aning som lördag faktiskt när jag vaknade i morse. Alma slog upp sina bruna ögon redan klockan åtta men jag kunde dra på det en kvart extra. Vi åt frukost och jag började plocka bort julen så smått. Väldigt sent jag vet, men jag har faktiskt inte hunnit. Jag kommer ju inte hem förrän 19.30 på kvällarna och då är jag för trött och hungrig och känner inte precis för att börja plocka eller städa. Men idag tog jag tag i det och först åkte granen ut (vi hade plastgran i år) och sen ljusstakarna. Det var inte så mycket i år att röja eftersom jag bara plockade fram en tredjedel av allt julpynt. Hade ju ingen direkt julfeeling... Nog om detta!

Sen åkte vi ner på stan och träffade mommo och moffa, uträttade några ärenden och tog en lunch på thaien. Fredrik gick och klippte sig och vi strövade runt en sväng på stan. Shoppade faktiskt ingenting. Sen åkte jag upp till jobbet och köpte en gps (vi lånade en till Bromma och den var så bra att jag ville behålla den) med tillbehör, vi åkte och tvättade bilen (kunde knappt se ut genom rutorna) och handlade taco-grejerICA. Hem igen och fortsatte plocka undan julen och sen mys framför tv´n med tacos och Let´s Danc. En helt okej ledig dag med familjen!

Imorron är fest!
Min kära syster Biss har en man som heter Johan och han fyller 50 år!!!!! Det ska vi ju så klart fira med pompa och ståt!
Johan har hängt med sen början av 90-talet och är snäll, omtänksam och sån som bara Johan kan vara. Så ett stort grattis till Johan i förskott och så ser vi fram emot de följande 50 åren =)

1 kommentar:

Sign of hearts sa...

Hejsan Camilla!

Tack för dina gulliga komentarer!
Det är alltid roligt att få!

Hoppas att ni hade det roligt på festen!

Ha det så bra!

Kram Annika