söndag 4 januari 2009

Stackars liten...

Nu är det Almas tur och det slog till hårt mot lilltjejen. Hon är heldäckad och har jätteont i halsen och vill varken äta eller dricka (vi får i henne lite vatten då och då). Det började redan igår med lite hosta men blev snabbt värre på kvällen och nu är hon ordentligt sjuk. Vi sov max 1 timme inatt...
Så hela familjen Källängs hålls nu i karantän!
Och jag då, hemma från jobbet i tre dagar... Har aldrig tidigare hänt! Inte pga en förkylning/influensa ialla fall. Jag brukar vara betydligt segare än så här, men det beror antagligen på att jag inte har jobbat på ett år och nu jobbat många lååååånga dagar tätt in på varandra.
Men nu j-lar ska jag bli friskare än någonsin och köpa nytt kort på Friskis&Svettis och "bara" äta nyttigt!
Börjar så klart imorron måndag... Idag blev det en "garlic lovers" från ATW för jag tänkte så här; vitlök + starkt = frisk på stubinen
¤ smart va ¤

3 kommentarer:

Malin sa...

Krya på er, kram! Jag förnyar mitt friskiskort idag och Pernilla har fått ett i julklapp! Vi har tänkt köra en del skivstång och så, vi får dra i varann! Jag ska köra första passet för året idag, styrka medel! Nu kör vi, beach 2009(eller bröllopsform för mig del!)

Anonym sa...

Åh, era stackare. Kram och krya på er!!

Camilla med C sa...

Malin:
Tack tack!
Det låter kanon!!! Jag åker ner och köper kortet imorron sen får jag väl vänta några dar till innan jag törs träna =)
Kram

Maria:
Kram o tack