måndag 19 januari 2009

Hinner med ett till...

Idag har det varit ganska lite folk men när Alma och Fredrik kom för att hälsa på så kom det så klart mycket folk och jag lyckades få de två krångligaste.... Men skam den som ger sig och jag fick iväg två mobilabonnemang vilket var helt ok. Sen hann jag umgås med min kära familj ialla fall i fem minuter.
Men nu får jag snart gå hem och få in mig lite mat, kurrar i magen. Köpte fisk med äggsås till lunch och den var riktigt otäck... Min är tusen gånger godare och jag tror inte att fisken var riktigt klar heller. Fick gå och köpa mig en smörgås för att hinna äta nån lunch alls. Men nu kurrar det lagom och ska in och handla nåt smarrigt till mannen och mig. Jag ska försöka tänka på näringsinnehållet... hihi!

Lite CSI NY idag då om jag inte får för mig att städa eller plocka undan när jag kommer hem... nja kanske inte... det är ju en dag imorron också.

På lördag ska vi fira min systers man som fyller 50år!!!! Tjo ho vad det ska bli skojsigt!

Kraaaaam

Inga kommentarer: