lördag 10 januari 2009

Att vara eller icke vara...

... det är nu frågan. Ska jag eller ska jag inte... hm! Jag tycker ju att det vore kul att sälja Mary Kay som hobby men det är just det att det kostar ju lite att starta och det är pengar som jag inte riktigt vet om jag har just nu. Jag har till måndag på mig att fundera.

Idag har syster yster varit förbi och gjort slingor i mitt hår och snyggat till luggen. Det blev kanon! Tack kära syster för hjälpen!!
Sen kom mommo och moffa och lämnade en försenad julklapp. Alma fick två barnstolar på julafton och idag kom alltså bordet. Så alla har setat vid bordet och fikat med Alma idag, urgulligt!

Efter det kom farmor, faster och kusin Cassandra förbi med smörgåstårta och fler julklappar till Alma. Hon fick en kinaklänning (som jag har tittat på åt henne flera gånger), en vit blus, strumpor och en jättesöt lejon-nalle. Tack tack från Alma-bus!!
Fredriks syster har bytt bil, till en Porsche-jeep, så vi tog den på en provtur och hyrde film. Gud vilken skön bil att köra! Sån vill jag ha men den är nog aningen för dyr för oss... tyvärr. Men sen, när Fredrik blir pokermiljonär, då, då ska vi ha en sån!

Ikväll är det Körslaget kl.20.00 som jag tänkte titta på och imorron är det städdag och babysimning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du börjar sälja så kan jag ha dig som kontakt istället för Lisa i Uppsala! =)
Älskar deras ögonskugga och Satin Hands- set.
Förstår ditt dilemma. Du är en fantastisk säljare, men det kostar pengar att starta...Men Mary Kay är himla bra. Det är det.
Lycka till i tänket, ring om du vill ha argumentations- hjälp =)
PUSS!

Camilla med C sa...

Åh tack Maria!! Men åh vilken ångest jag har, tror jag ska vänta lite...