fredag 9 januari 2009

Samma lika...

Jobbar på och har tur eftersom det är lung. Bra med mjukstart!
Men jag hör (om möjligt) ännu sämre idag... helt sjukt. Jag förstår inte hur jag ska bli av med trycket i skallen. Bara en massa snor som inte vill ge med sig =) Men, men jag kämpar vidare och får ju vara ledig i fyra dagar på raken from imorron.

Sen på söndag är det dags för babysimningen igen grupp3. Alma har så fruktansvärt roligt på simningen (vi också så klart) och det ska bli intressant att se vad dom ska lära sig den här gången. Förra terminen var det dykningen som var det stora nya. "Fria torpeder" kallades det och då klastade hon sig iväg från mig till Fredrik (eller tvärt om) och gjorde hon ett dyk. Det gick hur bra som helst och hon höll andan precis som dom ska =) Hon fick badbyxor och badstrumpor med halkskydd i julklapp så nog är hon redo allt!!

Imorron ska jag träffa en representant från Mary Kay så får vi se om jag ska börja sälja det eller inte. Har ju provat produkterna själv nu i lite över två månader och det fungerar kanon. Annars ska jag nog ialla fall fortsätta använda det för bra grejer det var det verkligen!

Ska jobba vidare och hänga upp lite nya tv-apparater. Efter jul och nyår så har åtgången varit helt enorm och vi har en massa "hål" på väggen som måste fyllas. Förhoppningsvis fylls lagret också på så det finns nåt att sälja också (kan ju vara bra har jag hört, nej just det jag hörde ju inget....)

Ikväll är det "Let´s dance"!!!!

Inga kommentarer: