söndag 4 januari 2009

To do 2009

Min vän Malin gav mig en kanonbra idé på sin blogg, nämligen den att skriva ner mål för 2009! Lägger jag dessutom ut dem på bloggen så måste jag ju faktiskt hålla dem, eller hur? Det blir ialla fall aningen svårare att låta bli...

  • Bygga ett garage (det är väl egenligen Fredriks mål tycker jag)
  • Bygga klart farstukvisten
  • Bygga ett insynsskydd på kramsidan

¤¤¤¤ det var vara våra viktigaste byggprojekt det ¤¤¤¤

  • Börja träna regelbundet
  • Äta bättre och mer regelbundet (mitt absolut största problem)
  • Planera bättre (gäller egentligen allt)
  • Satsa mer på inredningen och pyssla här hemma
  • Sluta spontanshoppa (kanske ett omöjligt mål...)

¤¤¤¤ det var mina personliga mål det¤¤¤¤

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillade "Insynsskyddet på kramsidan" bäst =)

Mysigt med en kramsida på sitt hus. ni är så romantiska you guys =)

Camilla med C sa...

Haha! Ja, har inte ni en kramsida på huset... det trodde jag, vi ska ju ialla fall ha ett insyddsskydd där! Jag måste ju bara låta det stå kvar =)