onsdag 7 januari 2009

Längtar till en vanlig vardag igen...

Nu är jag trött på den här influensan! Imorgon jobbar jag igen och nu vill jag bara ha min vanliga normala (trista) vardag tillbaka. Alma har feber idag igen och mår väl aningen sämre än igår. Men jag och Fredrik mår bättre och bättre för varje dag ialla fall. Jag har bara lite hosta och en väldans massa snor kvar sen är jag fit for fight igen. Jag har ju köpt nytt terminskort på Friskis&Svettis som jag vill börja utnyttja from måndag (då är jag nog fullständigt kurerad). Men nu ska jag inte göra som jag brukar och gå ut för hårt. Jag brukar vara så himla duktig och träna tre ggr i veckan på direkten men då slutar det bara med att jag blir sjuk och sen får man börja om precis när kondisen har blivit bättre. Funderar på att gå på två lugnare pass första veckan och sen successivt öka... smart va?! Jag inbillar mig det ialla fall =)

Nu verkar det som att Alma-bus har vaknat igen så jag ska gå och pyssla om snuttis och se om hon kanske vill ha lite äppeljuice.

Snörvel snörvel host host på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!
Kul att du oxå satsar lite på dig själv. Min träning börjar imorgon,ser verkligen fram emot det. Vi kanske kan peppa varandra lite?
Hoppas lilla Alma piggnar på sig snart
Massor med kramar

Malin sa...

Då kan vi träna ihop om du vill ha draghjälp, men jag siktar på en dag i veckan och ev en på helgen, hinner inget mer. Har bokat skivstång på lördag om du vill med (om du är frisk vill säga). Krya på lilla sessan!

Camilla med C sa...

Små underverk:
Alltid bra med nån som kan peppa!
Beach 2009 here I come!!!!

Malin:
Jag väntar nog till måndag med träning. Hostar fortfarande... Men annars hänger jag med när jag kan =)

Kram på er!