tisdag 20 januari 2009

Nu dag, nya tag

Inatt fick vi inte sova många timmar i sträck... Alma vaknade flera gånger och var gnällig och ett tag trodde jag att hon hade feber, tog tempen och den visade 36,6 så det var ju perfekt. Tillsist la Fredrik henne mellan oss men hon fortsatte vakna om vart annat och efter två timmar fick hon snällt flyttas över till sin säng igen. Med gnäll och gråt somnade hon tillslut och jag kunde sova tills klockan ringde 08.00.
Men nog blir man mosig när man inte får sov som man är van... dessutom har jag fått lite ont i halsen igen och det verkar aldrig ta slut på snor (hihi).

Men som sagt, idag blir den bästa dagen i våra liv!

Tittade på idrottsgalan igår. Den var sisådär tyckte jag, dåliga pausnummer. Robert Gustafsson och Björn Gustafsson var ju bra men musiken var faktiskt ingen höjdare alls. Sen ringde vi och röstade på Susanna Kallur till Järringpriset men Kalla tog hem det. Men visst var jag duktig som ringde och röstade, då kan man inte klaga vem som vinner eller inte, jag gjorde ialla fall vad jag kunde.

1 kommentar:

Malin sa...

Härligt att du är tillbaks i bloggandet så jag kan hålla mig uppdaterad =)

Vi får ta och ses framöver, men det är lite tidsbrist hos oss nu, men vi får kolla upp det! Kram kram