fredag 27 februari 2009

Bara snor i hjärnan tror jag...

... för minnet är då som bortblåst!

Igår jobbade jag till 18 sen ringde svärmor under arbetsdagen och undrade om vi vill med och fira Almas kusin Rasmus som fyllde år. Ja, sa jag och tänkte inget mer på det. Fredrik hämtade mig och vi åkte direkt till Falun och födelsedagsbarnet. Sen när vi är där ringer Jennie och undrar om jag orkar med min hosta... "Ja, ja, svarar jag. På lördag mår jag mycket bättre!" Det var bara det att hon menade om jag orkade följa med på Esprit klubbkväll på kupolen som jag hade lovat några dagar tidigare. Jag hade totalt glömt bort det och kände mig som världens sämsta kompis... Förlåt Jennie!!!
Men jag hann dit innan det var slut, var lite smakråd och köpte själv en skitsnygg klänning med matchande linne till. Kanon! Kvällen blev kanon!

Kom hem 22 och det var bara att slänga sig i sängen. Blev en lång dag (9-22) hemifrån.

Kram

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

Jag kommer aldrig i kapp ditt antal i besökare =( Du är mycket mer poppis än mig.
Puss puss!