torsdag 12 februari 2009

Åh jag är så trött...

Jag är trött, verkligen supertrött. Nästan så det svider i ögonen. Men jag har sovit som en stock ända tills Fredrik gick upp 05.53 och Alma har inte gett ett pip ifrån sig på hela natten så jag vet inte varför jag är så trött, finns ingen logisk förklaring ialla fall. Kanske har jag sovit för länge... Somnade 22.30 ungefär och fick ligga till 07.00 (snosade från det att Fredrik klev upp).
Nog om detta, imorron kommer jag att vara pigg som en mört istället!

Igår var jag och tränade på ett puls/medel-pass. Går bara bättre och bättre och jag orkar verkligen mycket mer nu är på första passet sju pass sen. Så skönt att ha kommit igång, men jag får nöja mig med att komma iväg 2 gånger per vecka än så länge. Måste ju umgås med familje lite också. Tror heller inte att jag orkar gå efter jobbet, inte än ialla fall, blir så sent då om jag kommer hem efter 21.

Imorron blir det fredagsmys med familjen Johansson, ska bli skoj! sen är det alla hjärtans dag på lördag, undrar vad jag får för fina juveler av Fredrik... hm kanske inte så många nej...

Kram kram

Inga kommentarer: