torsdag 19 februari 2009

Förkylning i familjen

Alma är alldeles rinnig i näsan och har fått hosta. Jag har ont i halsen och är aningen snuvig. Nu är det bara Fredrik kvar...
Som tur är sov Alma relativt gott i natt ialla fall men vaknade 06.30 och vägrade somna om. Ville hellre leka med sin trötta mamma i sängen =) Gulligt om klockan är närmare åtta men inte sååå tidigt.

Fick massage igår av Jennie, det var riktigt skönt och välbehövligt! Men gissa om jag blev trött och fryssen när jag kom hem, stor tjock tröja och filt på i soffan fick det bli. Såg säsongsstarten av Grey´s anatomy, tycker att den är så skum nu när Izzie ser Danny och att han verkar vara "verklig". Det får dom gärna avsluta för min del...
Annars är det bara att vänta in Desperate Housewives som väl borde börja igen snart. Har ju inget som är så där ett måste att se längre, förutom Let´s dance och Melodifestivalen förstås.

Ett tips!
Alla som har Tele2 abonnemang utan bindningstid kan komma in till mig och göra om det till ett Snackis abonnemang (24mån). Man ringer då för 0:-/min till alla operatörer tom 18/6-09 och efter det för endast 19öre/min. Västa klippet! Och dessutom får man 500:- rabatt på eventuellt ny telefon eller så får man ett 500:- presentkort att shoppa för vid senare tillfälle!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att ni fått en dagisplats. Samma dag och på samma dagis börjar min arbetskollegas son, lille Gottfrid. Förresten... jag och Nina har oxå gått där för sisådär... 20 år sedan, haha!
Marie

Camilla med C sa...

Aha! Då kan ni intyga att det är ett bra dagis då med andra ord =)
Kram