tisdag 3 februari 2009

Usch vad jag är dålig...

... på att skälla!

Ringde kommunen idag och skulle skälla var det tänk men jag kunde inte. Jag var uppretad och allt men han som svarade lät så snäll så jag frågade lite snällt om det fanns nån plats till Alma snart. Men det gjorde det självklart inte. Eventuellt i mars. Jag sa att visst kan vi kanske hålla ut nu i februari men sen så blir det problem för vi båda jobbar... Han tyckte att jag skulle återkomma närmare mars.

Visst var jag alldeles för mes-snäll?!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att vara snäll är en god egenskap! Visst är det orättvist att alla "gaphalsar" får sin vilja igenom när dte egentligen borde vara vi som ber snällt? Hoppas iaf det löser sig för er med dagisplats!

Camilla med C sa...

Tack Nina! Du har ju rätt men det fungerar ju inte så... det märker man ju bara här inom handels. den kunden som skriker och hotar mest får mest. Sjukt men sant!
Kram