söndag 22 februari 2009

Men BWO... hallå!

Jag tyckte att gårdagens melodifestival var mer eller mindre en besvikelse.
Jag och Fredrik låg i soffan och laddade inför låt nr.8. BWO som man alltid kan lita på... Trodde vi ja, det var ju en ballad och inte en speciellt bra ballad heller. Jag hade förväntat mig att som vanligt bli medryckt i en riktigt bra eurotechno låt med klatchig refräng. But nooooo! I stället började jag gilla de andra låtarna desto mer och Sofias låt Alla var riktigt bra och man förstod nästan att den skulle bli den internationella juryns val.
Jag gillade inte riktigt Mollys ballad, den kom liksom aldrig riktigt igång. Men men, det är ju en delfinal kvar och jag väntar fortfarande på den den riktiga kanonlåten som man bara förstår kommer att vinna. Lite som Hero förra året.

Idag jobbar jag till 16.15 och sen är det babysimningsdax. Fredrik och Alma kommer och hämtar mig så vi kan åka direkt. Blir det som gårdagen här på jobbet kommer dagen ialla fall att gå fort =)

Kram på er

Inga kommentarer: