onsdag 18 februari 2009

Jobbmarathon

Nu jobbar jag idag, imorron, fredag, lördag, söndag och måndag.... Snacka om jobbmarathon! Men det är rätt ok ändå. Jag har ju varit ledig två vardagar.

Igår var vi till öppna förskolan med Hanna och Kevin. Det blev en hel del bus och vi hann även med att åka rutshekana. Alma åker alldeles själv. Går upp för tappen, sätter dig och swischar ner med ett stort leende på läpparna.
Sen gick vi till Wayne´s så klart och jag provade en varmchoklad med grädde och marschmellows (den var så där), Alma fick mina marschmellows. Jag tog en syltkaka till men det kunde jag lika gärna varit utan. Ingen höjdare och hädanefter kommer jag att hålla mig till mina säkra kort som caffe latte och eventuellt en kladdkaka.
Var inte och tränade igår, kände mig lite hängig och hade en möljande huvudvärk. Känns bättre idag men Alma är rinnig i näsan och har sovit oroligt hela natten.
Har också kännt mig så himla stel i kroppen så idag efter jobbet ska Jennie massera mig. Ska bli såååå skönt och känns behövande.

Inga kommentarer: