måndag 16 februari 2009

Jiiippiii!

Alma har fått en dagisplats!!!!
Den 13 mars får hon börja på Östermalmsgården och gissa om det är en stooooor sten som lyfts ifrån mina axlar. För även om Alma stortrivs med att vara med mommo och moffa och dom så klart älskar att ta hand om henne så vill man ju inte låsa upp dom och helst inte till i höst. Men nu är det alltså löst och jag ska placera henne i omplaceringskön till Tjärnahage så snart jag kan. Det är ju ändå närmaste dagiset och när vår butik nu flyttas så blir det smidigare med ett dagis som ligger på vägen.

Stora lill-tjejen!


Förövrigt har jag och Alma på agendan idag:
  • shoppingtrip till kupolen med Hanna och Kevin
  • lunch på kupolen
  • handla mat
  • träna (medel kl.19)
  • dusch och mys i tv-soffan

Imorron är jag också ledig och ska även då klämma in ett träningspass och kanske lite städning mm. Men det var imorron det....



Jag och snuttis!

Redo för en shoppingtur!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad skönt! Grattis till er från oss/ kram från oss