söndag 1 mars 2009

Oh happy saturday!

Vilken härlig lördagskväll det blev!

Trevligt sällskap (Jennie, Tomas och två vänner till dom), supergod mat på restaurang Malu och rolig revy (Arsenik och gamla spetsar) på Maximteatern.

Så hade vi självklart spelat in Melodifestivalen så den tittade vi på när vi kom hem. Jag måste faktiskt säga att jag ger upp! Hur röstar svenska folket?! Hur kunde Agnes låt gå vidare före Sarah Dawn Finers låt... Helt ofattbart för mig. Jag tänkte till och med ringa och rösta men kom ju på att vi spelat in, lite sent att påverka då kanske. Men jag ska rösta som f-n nästa lördag under andra chansen så att Sarah sopar banan med Scotts!

Dessutom sov Alma borta för första gången och det hade gått superbra. Hon somnade 19.45 och vaknade 08.30. Vilken tjej vi har, jag blir sååå stolt!

Idag är det tyvärr inget babysim pga sportlov men det känns faktiskt ganska skönt att få åka direkt hem istället och hinna mysa med Alma-bus. Man har ju saknat trulsan så klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack för igår det var jättegod mat, jätte trelvigt och kul. Vilken lyx att vara barnlediga och få sova ut.

Kram jennie