onsdag 18 mars 2009

Tre dagars inskolning

Tiden rusar fram och vi har redan hunnit med tre dagars inskolning. Der har gått bra. Första dagen var somom vi var på öf. Hon höll sig till mig i början och sen lekte hon på tills vi skulle hemåt. Igår var hon lite mer mammig men slutade med att leka av sig ordentligt. Idag fick röken Therese bära runt på henne och sätta sig i lekrummet med henne inför sångstunden men då komhon nog på sig lilla Almis och började storgråta och leta efter mamma. Jag tog upp henne och så satte vi oss och sjöng och sen var det bra =)
Jag har gjort en bok åt Alma på dagis, den innehåller bilder på henne och oss och mormor, morfar, farmor, farfar och Saga. Den ska hon kunna bläddra i när hon är där själv sen.

Har precis ätit lunch och Alma sover gott. Jag ska åka till jobbet om en timme och farmor ska vara här och vara barnvakt idag!

Kram, tänkte lägga in några bilder ikväll (om jag kommer ihåg....)

Inga kommentarer: