onsdag 4 mars 2009

Desperate rules!!!!

Jag fick ringa in till Boxer hela fyra gånger innan det fungerade...
Men trägen vinner heter det ju =)
Tillslut kunde Fredrik ringa upp mig på jobbet och hojta "tjoho, det fungerar nu"! Gissa om jag blev glad.
Så det slutade lyckligt och jag kunde se premiären av Desperate Housewives och vad bra det var! Det inte många serier som jag slaviskt följer (egentligen bara den här serien), alla andra kan jag missa utan att gråta floder. Men desperate är speciellt! Kolla bara in husen och trädgårdarna, värsta drömmen, tänk att få bo så! Tänk att få bo på sin alldeles egna Wisteria Lane!!! Vilken lycka!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha, du är rolig du!
Krya på dig du med, gått och dragit så länge på halsont, försylning, hosta osv, låter inte kul... Här är vi halvdäckade, men det går åt rätt håll :)

Kallangs Photography sa...

Hallå,vi bor så nära som det är möjligt. Om en går ut och snyggar till gräset så går det ca 30min sedan är alla andra och klipper det oxå =)