söndag 22 mars 2009

Söndag = babysim

Idag är sista babysimningen i grupp 3 men redan nästa vecka börjar grupp 4 så det blev ju ingen paus emellan precis. I grupp 4 ska dom lära sig att dyka efter saker på botten (låter lite skrämmande tycker jag). Men Alma älskar ju att dyka så det kommer att bli en baggis för henne.

Imorron är det dagis igen och det är väl meningen att jag ska lämna henne en stund. Men som sagt nu ska hon få ha nappen och snutten med sig så kanske fröknarna har det lite lättare med tröstningen. Får se om Alma blir sur även den här gången när jag kommer tillbaka, hihi.

Igår var det alltså Robinson premiär och jag måste säga att det inte var så himla speciellt som jag hade förväntat mig. Lite halv trist faktiskt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för hjälpen sist! Nu har vi en stor och fin tv i vardagsrummet :-)
Kraaam!!

Anonym sa...

Hej Camilla,
såg ditt meddelande på facebook nyss. Det blir en liten bäbis på torsdag den 26 mars kring kl 9 om allt går som det ska!