söndag 15 mars 2009

Vad hände egentligen?

Vi satt där i tv-soffan hemma hos syster yster och fattade ingenting...
Efter juryns röster så var man väl ändå ganska nöjd, det var okej låtar i toppen. Men när Mede började läsa upp svenska folkets röster och låt efter låt som jag hoppats på (som dessutom låg i toppen) fick de lägsta rösterna så var det ju hur skumt som helst. Till slut fanns bara pest eller kolera kvar och då hoppades jag faktiskt på Agnes låt. Nej, men då vinner operalåten som jag inte ens kommer ihåg namnet på. "Tingeling" hade kunnat vunnit i stället!
Jaja, jag ringde ialla fall och röstade. En gång på "Moving on" och två gånger på Alcazar.

Vilken chock! Vet inte riktigt vad jag ska säga...
Tack ialla fall kära syster för god mat (som alltid) och supersmarrig efterrätt. Kul att du tyckte om presenterna!

Idag ska jag jobba och sen är det babysim som vanligt. Roligt!

Kraaaaam

Inga kommentarer: