onsdag 25 mars 2009

Mary Kay´s nyaste säljare!

Nu är jag återförsäljare till hudvårdsserien Mary Kay´s produkter!

Jag kommer att få min första beställning nästa vecka, ska bli skitkul! Så nu mina nära och kära måste ni ställa upp och låta mig ha "klasser" (demonstrationer) för er och öva så jag blir bra på det här. Tänkte börja med familjen först...

Så mamma, Biss, Ewa-Lena och svärmor, gör er beredda för inbjudan kommer inom kort!

Alma är på dagis och jag är hemma. Idag var det inge kul alls att lämna henne. Verkade som att alla barnen var oroliga och grät om vartannat. Så det blev lika för Alma när jag skulle gå. Hon blev jätteledsen och jag kände mig som världens elakaste mamma... snyft! Det skar i hjärtat på mig när jag stängde dörren efter mig och hörde hennes gallskrik och gråt.
Men nu är jag alltså hemma och ska väl snart åka och hämta henne igen. Har hunnit betala räkningarna och hua vad mycket det var den här månaden.... Hemskt!
Sen hann jag ju uppdatera mig lite här också. Ska även bädda sängen...

Börjar jobba kl.13 idag och sen jobbar jag hela torsdag och fredag men har hela helgen ledig. Ska hinna med ett 1 års kalas, umgås med Anna och barnen, umgås med Malin och Casper och babysim. Så nog har jag att göra i helgen! Sen måste jag så klart plocka, tvätta, dammtorka, se Let´s dance finalen, kanske se Robinson och så släcka hela huset under Earth hour!

Vad ska ni ha för er????
Kram

1 kommentar:

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.