tisdag 3 mars 2009

Mer ont i halsen...

Ska man uppsöka läkare när man för tredje veckan i rad återigen får ont i halsen och är snuvigare än vanligt. Igår morse kändes det rätt okej men blev värre mot kvällen och idag är det ont i halsen och alldeles tätt i näsan. Jag blir galen!
Chefen var till läkaren idag och hade då bihåleinflammation, öroninflammation och inflammation i halsen... låter inte bra! Han fick medicin och kanske det är det som fattas mig, några droger att knapra på så att jag snabbt blir bättre.

Ikväll är det Desperate housewives! Men det kunde ha blivit en riktig rysare...
Gick upp imorse och satte mig med Alma och kollade på nyheterna. Flippade runt lite och upptäckte att vi inte hade åtkomst till viaacess, say what?? Ringde ett samtal direkt till Boxer när jag kom till jobbet och fick reda på att mitt avtal var avslutat... Jag hade inte skickat in mitt anställningsavtal och arbetsgivarintyg. Det var bara det att jag inte hade fått krav på att skicka in några papper heller. Jag faxade in anställningsavtalet men fick veta att det kunde ta flera dagar och kanske veckor innan jag skulle få nåt arbetsgivarintyg. Jag blev skräckslagen! ringde upp boxer igen och hon var så gullig hon jag pratade med och slog igång mitt avtal igen och så lovade jag att skicka in arbetsgivarintyget snarast möjligt. Hon förstod precis min skräck i att kanske inte få se desperata hemmafruarna ikväll! Tack tack tack!

3 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Hahaha du är rolig du, man skulle kunna säga att du är en desperat arbetande fru =)

Anonym sa...

Själva har vi ingen 4:a för vi har dålig siganl till antennen. Så jag kan inte se mitt favvo Bygglov. Men vad ska jag göra åt det så jag bara rycker på axlarna och säger vad tråkigt att jag inte kan se det denna vecka heller.
Jag kan se dig framför mig hur du hållit på ringa faxa mm.
Kram Jennie

Camilla med C sa...

Hihi! Haha!
Japp, jag är desperat (arbetande) hemmafru =)
Ringde 4 ggr till Boxer innan det fungerade, men tillslut så!
Kram kram